Wednesday, February 25, 2009

emosi terganggu

assalamualaikum...
dah beberapa hari aku tak menulis blog nie.. entah la, maybe fikiran aku terganggu sejak 3 4 hari nie.. semua keja yang aku buat macam x kena keja. mungkin aku terlalu memikirkan masa depan aku kot...
kekadand tu bila teringkatkan kawan2 lama..semua nya bahagia disamping keluarga dan anak-anak...cemburu aku. mungkin kebahagian itu bukan pada diriku ini..walau macam mana pun, aku sentiasa terus berdoa pada tuhan agar aku dipermudahkan urusan didunia dan akhirat, dimudahkan rezeki, dijauhkan dari sifat buruk, dijauhkan daripada umpatan keji dan fithnah manusia sekeliling...dan yang paling aku berharap, agar pada satu hari nanti, aku akan memperoleh kebahagian seperti mana kawan kawan ku yang lain..dikelilingi cahaya mata.. sedihkan....:(
aku bernasib baik..dalam keadaan yang tidak menentu hidupku ini, aku sering diberikan kekuatan untuk terus hidup oleh keluarga ku, pelajar ku mie dan yang mengenali ku..terima kasih aku harapkan..
semoga jasa-jasa kalian semua akan dibalas oleh tuhan...amin...

salam..

1 comment:

  1. jgn sedih terus...
    ckgu ada ktorg kat sini..
    walau jauh..tp ktorg tetap sama2 dgn ckgu..ok?
    mie pun sentiasa jadi yg terbaik utk ckgu kan..
    toksah pikir yg bukan2..

    ReplyDelete