Thursday, February 12, 2009

Kooperasi

assalamualaikummm....
selamat pagi semua..macam mana dengan hari ni, belajar ok? semoga dipermudahkan segala urusan k. alhamdulilah..ari ni sampai ketempat keja awal plak...naik train kul 6.30 pg, sampai bank negara kul 7.05 pg..sempat la rambu ramba sat. tapi rambu ramba kat kedai makan aje la kot..cikgu rosli x nampak bayang, tertingal la tu...hehehehe
ooo ye sambung kisah semalam, pasal sejarah tu. cikgu husaini ni tak puas hati tau...sebab walaupun dia denda aku baca buku mengadap dinding tiap2 kali waktu dia, tapi subjek dia aku fail aje..tak pernah nak lulus, kalau lulus pun cukup-cukup makan aje. lagi la hangat cikgu tu...ialah macam mana aku nak lulus, kalau tiap kali waktu dia aku baca mengadap dinding, cuma kou org bayangkan...tak haru..lg pun cikgu tu ajar semua budak-budak tak faham, dari suka sejarah terus bawak maut. tu la pasal...
apa lagi...naik aje semester 4, tiap kali waktu rehat, aku dikehendaki duduk didalam stor koperasi, bawak buku sejarah dan baca buku kat situ sampai habis waktu rehat. baru aku dibenarkan balik..tapi yg best nya, rupa-rupanya bukan aku sorang saja yang kena. romemate aku pun ada sekali rupa-rupanya...hehehehe gelak besar kita org dalam tu. kawan aku ni kita org panggil golok, nama betul dia saifulnizam...kelakar betul
tapi jangan ingat kita org tak baca..baca beb, sbb lepas tu 5 minit sebelum rehat tamat...dia panggil dan ingat balik apa yang kita baca tadi.
lagi satu kan...cikgu ni sering suruh kita org cabut pokok semalu kat tepi padang...kekadang tu pokok semalu dah naik malu, coz tiap-tiap hari kita org jumpa dan cabut dia...
satu hari tu pokok semalu dah habis kita org cabut....kesudahannya rumput-rumput pun kita org cabut..sampai tahap macam tu sekali...
mesti kau org nak tahu...kenapa aku kena denda sampai tahap macam tu sekali kan....tapi apa apa pun cikgu yang macam tu la yang kita akan ingat selalu...terima kasih cikgu husaini.
hehehehe.....

BERSAMBUNG

2 comments:

  1. pergh...
    mmg lbey kurg ah denda...
    hehe...kre ni based on ckgu sejarah lah ek?
    sy pon agak kureng sejarah...
    tolong ah...sy bkn otak mmbca...
    dlu sjrh manjang fail je...tension tol...
    wah...xsaba nk bca blog ckgu akn dtg...
    hehe...

    ReplyDelete