Monday, February 9, 2009

Terlerai Kasih + Kau Pergi Jua

salam semua....semoga sihat selalu..
kenapa tetiba aje hati ini terasa sayu sangat hari nie..
bila dengar nyayian dari WAN dan ADAM AHMAD
sayuuu sesangat
Lagu ini aku tujukan pada YG TERAMAT AKU CINTAI


terlerai kasih
semalam penuh kedukaan
ku kenal erti percintaan mu
tewas akhirnya kesabaranku
yang sering ku pertahankan

dengan linangnan air mata
terlucut jua gengaman tangan
puas aku menahan
langkahmu mangkin kedepan

corus/
pepatah pujangga pun turut berkata
yang patah kan tumbuh penhujungnya
tetapi hatiku tak dapat menerima
yang datang tiada serupa

biarlah ku hidup sendiri
tak ingin aku mencari penganti
tiada....terlentur kasihku sayang
walau ia dari pandangan


kau pergi jua

wajahmu...
seindah serinya pelangi yang indah
seharum mawar putih sedang berkembang
wajahmu..
mengapa sering terbayang dimata ku
sehingga terbawa didalam mimpiku

sayangku..
tahukah kau didalam hatiku ini
tersimpan perasaan cinta nan suci
kau bunga..
ingin ku sunting menjadi milikku
lantas ku abadikan dalam jiwaku

corus/
sayangnya..
harapan yang selama ini kubawa
hancur berkecai musnah jua akhirnya
semuanya bagai sebuah mimpi

kau pergi jua
setelah cinta ku kini membara
belum sempat kucurahkan kasihku
kau pergi tak kembali

sekian....

YA ALLAH..
SEMOGA AKU tabah menghadapi dugaan ini.

YA ALLAH...sesungguhnya aku REDHA atas setiap apa yang berlaku,
SESUNGGUHNYA kau lagi maha mengetahui......
SEMOGA ada seribu sinar dihadapan
AMIN..

1 comment:

  1. aduh...
    awat tangkap lentok ni ckgu...
    huhu...
    ckgu dlm kesedihan ke?
    xpe2...hidop msti diteruskn...
    ade hikmah disebalik smua tu...
    Allah lebih mengetahui kn..
    acewah...mcm bgus je sy ni nk ckp kt ckgu mcm tu...
    hehe...

    ReplyDelete